Brev:
Sygdom kan ødelægge alle ellers gode vaner
21. juni 2011
Alder:
7 mdr.
Sygdom kan ødelægge alle ellers gode vaner
Hej Helen..
Min yngste søn Maximus har længe sovet mere eller mindre igennem, han fik en flaske (stor) kl 19.30 også i seng, kl 21.30 når jeg gik i seng blev han tilbudt en drømme flaske som han sjældent havde lyst til... ske mad + alm mad+ bondebrød alt kørte bare ind og i store mængder... men så blev han syg for 10 dage siden med en hals virus og fin derfor mest vand med sukker i nogle dage og efter 3 dage begyndte han at spise igen men ikk ligesom før overhovedet..
Nu er et måltid præget af brok fra start til slut + at han ikk engang spiser 1/2 af hva han spiste før... og nu er han begyndt at ville have mad to gange om natten og gider så ikk rigtig sin morgenmad, fordi han egentlig er mæt efter natten.. har prøvet at tilbyde vand og trøst om natten, men intet hjælper og sut tager han ikk...
Vores dag ser sådan ud ca :
kl 5. 50 ml flaske
kl 6.30 øllebrød
kl. 7 kører vi storebror i vs og Maxi falder i søvn på vej hjem og bliver smit i barnevogen når vi kommer hjem og sover alt for 15 min - 2 timer
kl. 9-10 frugt og kiks (riskage) vand
sover igen alt fra 15 min - 2 timer
kl 12-13 risgrød med grønsager + bondebrød, vand
kl 14 - 15 sove
kl 15 -16 frugt + evt flaske ( flasken gider han ikk)
kl 17.30 aftensmad vores mad + kartofler / glasmad.
kl 18.30 frugt hele familien.
kl 19.30 flaske 200 ml
kl 21.30 flaske 50-140 ml
kl 2.30 flaske 180 ml
Han har pluselig puttet en flaske ind kl 2.30 og en kl 5... så tænkte om du evt kunne se ud fra vores hverdag hvor det går galt?? + at han ofte ikk sover mere en 1 1/2 time i løbet af dagen og ja så kan du gætte hans humør når vi når aften...
Hilsen Sine